Chronisch vermoeidheids syndroom CVS

Chronische vermoeidheid is niet alleen vervelend door de ervaren klachten, maar brengt ook extra stress met zich mee door negatieve invloeden op werk/school, vrienden/familie, inkomen etc.

Deze extra stress draagt dan ook niet bij aan snel beter worden.

Chronische vermoeidheid is een steeds vaker voorkomende ‘aandoening’ die met name vrouwen treft. Te zien is dat er vaak veel klachten zijn die niet altijd gemakkelijk in een plaatje passen, waardoor het soms lastig is om de oorzaak te vinden.

Veel voorkomende klachten en chronische vermoeidheid symptomen zijn onder andere:

• Geheugen en/of concentratieproblemen
  • Slaapproblemen
  • Slaap waar je niet van uitrust
  • Gevoelige nek, schouders en/of rug
  • Gevoelige lymfeklieren in het halsgebied
  • Spierpijn
  • Gewrichtspijn maar geen artritis
  • Wolk (een duf gevoel) in het hoofd
  • Malaisegevoel na inspanning (griepachtige symptomen)

Behandeling Chronisch vermoeidheidssyndroom:

Over het algemeen blijkt het lastig om de oorzaak te vinden voor CVS.
Dat is dan ook het grootste probleem waardoor CVS chronisch vermoeidheids syndroom chronisch blijft. Zolang de oorzaak niet wordt gevonden en aangepakt zal geen enkele therapie uitkomst bieden.

Bij PraktijkvanUnen weten wij hoe wij u kunnen helpen met CVS. U wordt uitgebreid onder de loep genomen, de oorzaken worden in beeld gebracht en er wordt samen met u een persoonlijke therapie opgesteld die u weer in balans en op de rit brengt. Daarnaast krijgt u tot de oorzaken opgelost zijn ondersteuning om ondertussen beter in uw vel te zitten en meer energie te hebben.

Indien u een einde wilt maken aan uw chronische vermoeidheid, maak dan nu een afspraak voor een consult: