Fibromyalgie

Fibromyalgie is een stempel dat steeds vaker wordt uitgedeeld, wat inhoud dat een groeiende groep mensen wordt verklaard als uitbehandeld of juist van kastje naar de muur wordt gestuurd. De juiste fibromyalgie behandeling brengt hier verandering in!

fibromyalgie behandelingDe term fibromyalgie wordt mensen soms te pas en te onpas opgespeld, waarbij zij in een hokje worden gezet van onverklaarbare klachten met weinig hoop op genezing. De reden hiervoor is dat er vaak geen eenduidige kant-en-klare oorzaak kan worden gevonden die gemakkelijk te behandelen is. Wanneer jij als patiënt voldoet aan die groep symptomen wordt je vaak als ‘onbehandelbaar’  bestempeld, of zitten de klachten ‘tussen je oren’.

Onderaan de pagina vind je de optie tot gratis fibromyalgie check.

Klachten en Fibromyalgie symptomen

Typische klachten & fibromyalgie symptomen zijn onder andere:

• Spierpijnen in het hele lichaam
  • Ochtendstijfheid
  • Vermoeidheid
  • Gevoel niet goed geslapen te hebben
  • Prikkelbare / spastische darm
  • Hoofdpijn die lijkt op migraine
  • Duizeligheid
  • Concentratiestoornissen
  • Vergeetachtigheid
  • Stemmingswisselingen
  • Tintelend gevoel
  • Verhoogd koudegevoel (gedeeltelijk paars verkleuren van handen en voeten)

Fibromyalgie behandeling:

Bij gebrek aan kennis en inzicht, of om de patiënt tegemoet te komen worden vaak allerlei behandelingen geprobeerd, van psychologische hulp & leren omgaan met pijn tot en met allerlei medicijnen als pijnstillers en ontstekingsremmers.

Ook bestaat er zogenaamde revalidatie waarbij beweging en fitness wordt aangeboden.
Terwijl het systeem soms juist snakt naar energie en dit niet voorhande is, kan dit soort
inspanning de situatie erger maken. Dit is zeer situatie afhankelijk.

Geen van allen pakken de oorzaak van fibromyalgie aan, waardoor deze behandelingen niet tot genezing zullen leiden. Daarnaast brengen pijnstillers en ontstekingsremmers schade toe aan uw maag-darmkanaal.

Bij PraktijkvanUnen wordt een fibromyalgie-cliënt goed doorgelicht. Het doel is om niet alleen uw klachten (zoals pijn) te behandelen, maar ook de oorzaak indien mogelijk weg te nemen.
Er zijn allerlei processen in de war bij fibromyalgie patiënten, waardoor het belangrijk is goed in kaart te
brengen op welke punten behandeling gewenst is.
Zo kunnen er klachten zijn op het gebied van:

• darmen
  • hormonen
  • slaap
  • stress
  • tekorten aan voedingsstoffen
  • en meer

Juist bij fibromyalgie dient de mens als geheel te worden bekeken en ook zo te worden behandelt. Alleen op die manier kan de cyclus worden doorbroken van processen die elkaar in stand houden en daarmee uw klachten.

Dankzij mijn natuurlijke fibromyalgie behandeling kunt u met meer begrip, meer kennis en minder pijn, weer meer uit uw leven gaan halen.

Gratis Fibromyalgie Check

fibromyalgie behandelenBenieuwd of er meer gezondheid en kwaliteit van leven mogelijk is?
Vraag het gratis intakeformulier aan.

Ik kijk dan vrijblijvend naar je situatie en laat je weten of kPNI therapie binnen korte termijn aanzienlijke verbeteringen
kan opleveren.

Blijf niet met klachten lopen zonder te weten of er verbetering mogelijk is.
Een gratis check geeft je hierin meer zekerheid.

Je kunt het formulier vrijblijvend opvragen via het contactformulier.