Dysbiose / Candida

Candida als schimmel is een wezenlijk onderdeel van een normaal mens. Wanneer echter onder bepaalde omstandigheden deze gisten draden gaan vormen en zich profileren als schimmel gaat het mis.

Candida kan erg hardnekkig zijn en met pech ook nog verspeiden door het lichaam.

Er zijn verscheiden factoren die een negatieve invloed kunnen hebben op de ontwikkeling en verspreiding van candida albicans. Als u denkt last te hebben van candida kunt u onze online test uitvoeren om de waarschijnlijkheid hiervan te bepalen. Er is een hele reeks aan vervelende symptomen die om de hoek komen kijken, wanneer er een overgroei aan candida plaatsvind.

Een greep uit de mogelijke candida symptomen:

• opgezette buik
  • slijm in ontlasting
  • darmkrampen
  • winderigheid
  • jeuk aan anus
  • slechte vette ontlasting
  • vaginale infecties
  • witte afscheiding
  • libidoverlies
  • slechtere huid
  • Exceem
  • minder energie
  • slaapproblemen
  • pijnlijke spieren
  • hoofdpijn

Candida behandeling:
Indien u vermoed last te hebben van candida, kunt u hiervoor terecht bij Praktijk van Unen. Samen met u kijk ik naar de oorzaken en negatieve factoren. Gelijktijdig wordt de schimmel aangepakt en de gist in bedwang gehouden door positiefe factoren te versterken.
Candida kan zeer hardnekkig zijn maar met de juiste behandeling is dit op een natuurlijke manier zeer goed terug te dringen.

Bent u er aan toe om Candida in bedwang te krijgen en zich weer op en top gezond te voelen?
Maak dan nu een afspraak voor consult.