PMS klachten

Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.

behandeling pms klachten

Loop jij elke maand zwaar te PMS-en en ben je er helemaal klaar mee? Lees dan zeker verder voor de optimale behandeling van PMS klachten.

De voornaamste PMS klachten zijn huilbuien (zonder depressieve gevoelens), duizeligheid, hartkloppingen, hoofdpijn, strakke huid, acne, opgezwollen borsten en buikpijn. Psychisch kan de vrouw last hebben van de pms symptomen angstigheid, depressieve gevoelens, nervositeit, prikkelbaarheid en agressie.

Middelen die hiertegen worden ingezet zijn o.a. de pil en soms zelfs antidepressiva. Middelen die niet nodig zijn en ook zeker niet altijd werken. Daarnaast hebben medicijnen ook altijd negatieve bijwerkingen. Zo zorgt de pil er bijvoorbeeld voor dat er een tekort ontstaat van bepaalde vitaminen. Ook met name op jonge leeftijd, waarbij reden voor anticonceptie nog lang niet aan de orde is, is het erg zonde om iemand al te voorzien van chemische middelen als de pil. Juist omdat het ook zonder kan.

PMS is een hormonale disbalans en geen medicatietekort!

Behandeling PMS klachten:
Bij PraktijkvanUnen kun je terecht voor snelle en effectieve behandeling van PMS klachten.
Verlichting van deze klachten vindt plaats door de disbalans in hormonen aan te paken.
Die disbalans is bijna altijd te vinden tussen oestrogeen en progesteron.

Samen wordt gekeken naar de oorzaken, waarna deze op een natuurlijke manier worden aangepakt. Ook krijg je tips omtrent hormoonverstorende stoffen in onder andere
verzorgingsproducten, voeding etc. zodat je na de behandeling het resultaat kan behouden.

Zeg gedag tegen krampen, angst, woede, huilbuien, hoofdpijn, acne enzovoorts
Wil jij weten wat jouw mogelijkheden zijn om hormonaal lekker in je vel te zitten?
Neem dan contact op en vraag het vrijblijvende intakeformulier aan.