Diabetes type 2

Diabetes mellitus ( suikerziekte ) is een toestand waarbij het lichaam niet meer in staat is uw bloedsuiker spiegel optimaal te houden. Deze situatie gaat ook gepaard met soms verregaande gevolgen voor andere processen in het lichaam.

Diabetes kan lichaamsprocessen zelfs zover verstoren, dat bij iemand met suikerziekte bijvoorbeeld wondgenezing minder goed verloopt, waardoor een voet geamputeerd moet worden.

Typische klachten en diabetes symptomen zijn onder andere:

• vaak dorst en veel plassen
  • veel moe zijn
  • last van ogen, zoals rode en branderige ogen, wazig zien, dubbel zien of slecht zien
  • slecht genezende wondjes
  • kortademigheid of pijn in de benen bij het lopen
  • infecties die vaak terugkomen, zoals blaasontsteking

Diabetes type 2 behandeling:
Diabetes kan genezen worden, indien u bereid bent om te kijken naar de oorzaak en deze aan te pakken.

Het is mogelijk om op een natuurlijke gezonde manier uw lichaam weer in staat te stellen uw
bloedsuikerspiegel te reguleren. Diabetes 2 is een omkeerbare situatie.

diabetes behandeling type2Samen met u bekijk ik welke processen verstoord zijn en hoe deze opgelost moeten worden. Vanuit evolutionair wetenschappelijk inzicht & praktijkervaring, maak ik een programma met als doel dat u van uw suikerziekte af kunt komen… en blijven!

Bent u er klaar voor om op een gezonde manier uw diabetes onder controle te krijgen?
Maak dan nu een afspraak voor consult: