Acne Behandeling

Acne is een verzamelnaam van enige, onderling verschillende ‘huid’aandoeningen, die alle te herkennen zijn aan het optreden van puistjes. Gelukkig is acne zeer goed
te verhelpen zonder dure en agressieve smeersels. Ontdek jouw mogelijkheden:

Acne behandeling

is vaak duur, lastig of met weinig resultaat. Uit wanhoop probeert men van alles uit de drogisterij tot en met extreme therapieën met lasers of zware medicijnen.

Erg zonde, gezien acne over het algemeen helemaal niet zo´n lastig iets is om te verhelpen, indien maar de juiste behandeling wordt gebruikt.

Zowel jeugdpuistjes in de tienerjaren als acne op latere leeftijd kan zeer vervelend zijn. Het kan ook effect hebben op gevoel van eigenwaarde en onzekerheid.
Het is dan ook erg zonde als je tevergeefs veel geld uitgeeft aan middelen terwijl je toch last blijft houden.

Bij PraktijkvanUnen kun je terecht voor acne behandeling op een natuurlijke manier.
Je zult hierbij geen agressieve smeersels gebruiken en je hoeft ook geen maandelijkse laserbehandelingen e.d. te doen. Ook krijg je geen zware medicijnen die je lichaam uiteindelijk verder uit balans brengen. Dit soort behandelingen zijn ineffectief omdat zij de oorzaak niet aanpakken.

Oorzaak acne en behandeling

Acne is GEEN huidprobleem. De huid is slechts de uiting van een onderliggend probleem.
Het behandelen van de huid is dus symptoombestrijding en zal nooit acne genezen.
De onderliggende oorzaak voor acne of (jeugd)puistjes wordt in kaart gebracht
bij PraktijkvanUnen.

Vaak heeft dit te maken met hormonale disbalans, een van de specialiteiten van PraktijkvanUnen. Samen stellen wij een plan op, waarmee de meeste mensen
binnen enkele maanden acne vrij kunnen zijn.
Met blijvend resultaat!

Heb je interesse om op een natuurlijke manier je gladde stralende huid terug te krijgen?
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.